Maciej Kirylło dołączyl do zespolu menadżerskiego Platformy Mediowej Point Group. Jako dyrektor będzie odpowiadał za rozwój biznesu w części agencyjnej GK PMPG, w tym m.in. agencji nano.
Jego głównym zadaniem jest przygotowanie i wdrożenia zintegrowanej oferty marketing services, obejmującej m.in. usługi agencji, druku i dystrybucji, wykorzystującej infrastrukturę GK PMPG.
Pracami bieżącymi agencji nano nadal będzie zarządzał Client Service Director, Łukasz Janowski.
Maciej Kiryłło był ostatnio członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, w której odpowiadał za strategię marketingową kanałów premium, kanałów tematycznych oraz platformy cyfrowej. W latach 2006 – 2009 pełnił funkcję dyrektora marketingu w HBO Polska oraz dyrektora marketingu HBO na Europę Środkową.
Wcześniej był związany z rynkiem reklamowym, m.in. jako account director, a następnie zastępca dyrektora zarządzającego agencji DDB Warszawa, gdzie odpowiadał za budżety m.in.: McDonald’s, Nissana, Liptona, Pfizera, Geanta, Conforamy, J&J, Opoczna, Leader Price, Avansa i Wedla.
Maciej Kirylło jest absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, skończył również francuskojęzyczne studia MBA.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/maciej-kiryllo-odpowiedzialny-za-rozwoj-biznesu-agencyjnego-w-pmpg